Yeni mesajlar Yeni konular En çok cevaplanan En görüntülenen konu En çok begenilen

En çok mesaj
Kullanıcı
Mesaj
sdC
25,770
TEO
20,703
20,074
aSk
19,736
Eqe
18,252
15,751
11,256
11,008
10,970

Sıkı kalça için yapılabilecek egzersizler nelerdir?

TheGirLinBlack

gє¢єує αşıк вιя кα∂ıиı güиєşιи уαραмαzѕıи..
Yönetici
TF Root
Katılım
24 Haz 2019
Mesajlar
73,540
Tepkime puanı
38,016
Puanları
1,907
Konum
Almanya
Cinsiyetiniz
Bayan
Yaş
28
Burc
Koç
Memleket
35 İzmir
Nerden:
Avrupa
Sıkı kalça için yapılabilecek egzersizler nelerdir? Kalça biçimlendirme hareketleri…



Kalça ve basen bölgesinde oluşan aşırı yağlanma genellikle kadınlarda yaşanan sorunlardan biridir. Özellikle kısa boylu kadınlar için düşük ve geniş kalçalar daha kilolu ve daha kısa görünmesine neden olabilir. Bacak boyunu da oldukça kısaltan düşük ve gevşek kalçalar estetik açıdan hoş görünmemenize neden olabilir.


Aslında herkesin vücut tipi birbirinden farklıdır. Özellikle armut tipli vücuda sahip kişilerin kalça, basen ve bacak bölgesinde daha fazla yağlanma sorunu görülebilir. Fit ve orantılı bir görünüme kavuşmanın hayaline kuran herkes için belli başlı egzersizler yer alabilir. Bu egzersizler sorunlu bölgenizin çalışmasına ve oradaki yağların hızlı bir şekilde parçalanmasını sağlar. Böylelikle egzersizlerle hedefinize ulaşmanız hayal olmaktan çıkabilir. Bir diğer konu da vücut tipinizin aslında beslenme şeklinizle yakından ilişkisi olduğunun bir belirtisidir. Genellikle karbonhidrat ağırlıklı beslenmek kalça bölgesinde yağlanmaya neden olabilir.

SIKI BİR KALÇA İÇİN NELER YAPILABİLİR?

İstediğiniz vücuda sahip olmak ve dilediğiniz kıyafeti özgürce giyinememek her zaman sizi mutsuz edebilir. Eğer kalçanızı sıkılaştırmak ve fit bir görünüme kavuşmak istiyorsanız kalça biçimlendirme hareketleri sizin yardımınıza koşacaktır. İşte hayalinizdeki sıkı kalça için evinizde yapabileceğiniz bazı egzersizler…

GERİYE TEKME EGZERSİZİ

Bu egzersiz kalçanız için en ideal hareketlerden biridir. İki dirseğinizi yere koyun ve dizlerinizi 90 derecelik bir açı ile bükün. Elleriniz ve dizleriniz üzerinde durun ve nefes alıp vererek bir bacağınızı yukarı doğru uzatarak geriye doğru tekme atarcasına egzersizine devam edin.

YATARAK KALÇANIZI KALDIRACAĞINIZ SIKILAŞMA EGZERSİZİ

Yere uzanın ve ayak tabanlarınızı yere, kollarınızı ise ayaklarınıza bakacak şekilde uzatın. Kalça ve karın kaslarınızı sıkarak kalçanızı yukarı kaldırın. Nefes alın ve verin nefesinizi verirken sırt omurunuzdan başlayarak gövdenizi yavaşça yere indirin.
 

Arwen

Polente
TF Özel Üye
Katılım
17 Kas 2018
Mesajlar
2,694
Tepkime puanı
2,362
Puanları
113
Cinsiyetiniz
Bayan
Burc
Akrep
Memleket
06 Ankara
Nerden:
34 İstanbul

First panel title

First panel content

Second panel title

Second panel content
Üst